• Voor ècht goedkope kantoorartikelen
Chat met ons
klantenservice@qantoorartikelen.nl

Garantie & service

Op deze pagina vindt u alle vragen en antwoorden betreft garantie, service & reparaties. En mocht er iets niet bij staan? Dan kan je ons natuurlijk altijd bereiken.

Uiteraard heeft u garantie. Bij Qantoorartikelen.nl garanderen wij dat u een artikel koopt dat in goede staat verkeerd en blijft werken bij normaal gebruik. Als u bijvoorbeeld uw whiteboard gewoon gebruikt om op te schrijven en niet om mee te surfen, moet het wel goed zitten met het ‘normale’ gebruik. Dit wordt de wettelijke garantie genoemd.

Mocht het zo zijn dat uw product niet functioneert bij normaal gebruik, dan gaan wij dit samen met u uitzoeken en oplossen. Afhankelijk van het product ontvangt u dan een vervangend product, een reparatie of een terugbetaling.

 

Extra garantie
Buiten de wettelijke garantie geldt op veel artikelen ook een extra fabrieksgarantie. Onze leveranciers en fabrikanten garanderen een kwalitatief product, waardoor u dus extra garantie krijgt. De importeur of fabrikant bepaalt hiervan zelf de garantievoorwaarden en de garantietermijn. Deze voorwaarden en termijnen zijn dus verschillend per fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de meegeleverde documentatie van het artikel, de website van de leverancier - fabrikant of is op te vragen via onze klantenservice.

De garantietermijn is afhankelijk van het artikel dat u besteld heeft. Het ene artikel heeft wettelijk een langere verwachte levensduur dan het andere. Een papiervernietiger hoort bijvoorbeeld langer mee te gaan dan een balpen. Daarnaast verschilt de fabrieksgarantie per fabrikant. Hoe lang die duurt, kunt u terugvinden in de documentatie van het artikel. U kunt dit uiteraard ook navragen bij onze klantenservice.

Simpel. Uw factuur is meteen uw garantiebewijs. Deze ontvangt u per e-mail na uw bestelling of kunt u terugvinden bij uw factuuroverzicht in uw account. Zo raakt u hem nooit kwijt, makkelijk toch?

Dan is er iets mis gegaan en gaan wij dit uiteraard oplossen. Ondanks dat wij onze producten zo goed mogelijk verpakken, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat het product beschadigt tijdens het transport of dat er een fabrieksfout wordt geleverd. Wij begrijpen dat dit vervelend is en lossen dit probleem dan ook graag voor u op.

Hoe meld ik schade?
Als u een beschadigt product heeft ontvangen, vragen wij u om binnen 24 uur* na ontvangst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit doet u door een e-mail te sturen naar klantenservice@office-deals.nl. Vermeld in deze mail de volgende gegevens: uw bestelnummer, de omschrijving van de schade, foto’s en het serienummer van uw product.

*Na de meldingstermijn van 24 uur kunnen wij uw schademelding niet meer in behandeling nemen. Wettelijk is opgelegd dat wij een defect binnen 24 uur moeten melden bij de pakketdienst om de transportschade te verleggen.

Doet het product niet wat u er van verwacht? Dan raden wij aan om eerst de handleiding van het product grondig door te nemen. Het kan goed zijn dat uw probleem inclusief de oplossing is omschreven in de handleiding van het product. Zo kunt u toch meteen aan de slag met uw product en hoeft u het product niet te retourneren.

Werkte dit niet?
Heeft u helaas geen oplossing kunnen vinden en werkt het product nog steeds niet? Dan valt dit waarschijnlijk onder uw garantie. In dit geval kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij kijken dan graag samen met u naar de beste oplossing.

Contact

Stuur ons een app

Even een snelle vraag? Een foto doorsturen? Dat kan tegewoordig gemakkelijk via WhatsApp

Op onze website gebruiken wij cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen. We gebruiken daarvoor ook cookies van derden. Als u doorgaat op onze site gaat u akkoord met het gebruik van cookies op onze website.

Privacyverklaring
Chatten